ஜƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒشاپرک های خیالیƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஜ

دلنوشته ها.دیدنی ها و شنیدنی ها...

ஜƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒشاپرک های خیالیƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஜ

دلنوشته ها.دیدنی ها و شنیدنی ها...

عکسهای عاشقانه سری۱


سلام خوبی ؟
می دونم خیل دیر آپ کردم راستش زیباد حوصله نداشتم بعدشم با کمبود وقت مواجه بودم در هر صورت از کسانی که میان اینجا همچنان و کسانی که کامنتهای آپ قبلی رو گذاشتند ممنون باید اعتراف کنم تا حالا این همه نظر نداشتم البته یه ذره هم به خاطر دیر آپیدنم هم زیاد شد.
بگذریم امروز براتون گلچینی از عکسهای عاشقانه رو گذاشتم یه چند تاش رو هم از نایت اسکین گرفتم چندتاش رو هم خودم داشتم امیدوارم خوشتون بیاد اگر هم دوست داشتید نظرتون رو راجع به عکسها بگید یا مثلا بگید از کدومش بیشتر خوشتون اومده


(راستی من امروز یه آزمون سخت داشتم برام دعا کنید رتبم خوب بشه باشه)

بقیه عکسها رو در ادامه مطلب ببین(حتما ببین، گفتم ببین دیگه ..سه تا دیگه بیشتر نیست کمشون کردم خسته نشی)


هر ماه 3 واریزی .هر کلیک تا800 ریال

ادامه مطلب ...

88/8/6 روز تولدم

(این پست به ادامه مطلب منتقل شد)

ادامه مطلب ...